ASGHAاحتمالاOOOON شما هم ازجمله افرادی هستید که قبل از اسقاء کردن قهوه یا چای، آیفون خود را به دست می گیرید و سری به اپلیکیشن های دلخواه یا پرکاربرد می زنید. بااین حال، گروه ی دیگری هم هستند که اپلیکیشن ها برایشان نقش حیاتی تری دارند: ترقی دهندگان. آنان سال ها نفس خود را صرف توسعه ی اپلیکیشن خاصی می کنند تا بتوانند به قسمت قسمت کردن ی شروع خدمات یا محصولات خاصی ارائه کنند.

اپ استورها نقطه ی اصابت کاربران و توسعه دهندگان هستند؛ زیرا کاربران عادی بخاطر پیداکردن و دانلود و گمارش اپلکیشین ها به اپ استورها رجوع می کنند. بنابر گزارش های آماری، بیش از ۴۰ درصد کاربران اپلیکیشن ها را ازطریق جست وجو در اپ استورها پیدا می کنند. توسعه دهندگان همچنین باید اپ خویشتن را در اپ استورها عرضه کنند تا بتوانند از ظرفیت گسترده ی کاربران بهره مند شوند و ارتباط عمیق لطافت با آن ها برقرار کنند. به عبارت دیگر، ترقی دهندگان باید استراتژی بازاریابی اپ استور (App Store Marketing) داشته باشند تا تو میدان موفق شوند.

سیب اپ در طول فعالیت خود، تعامل زیادی با استارتاپ ها و تصرف وکارها و سازمان های دولتی و غیردولتی کرده است و این رویه در آینده نیز ادامه خواهد داد. همین فرمان باعث شد سیب اپ حامی اصلی تجاری دوازدهمین جشنواره ی وب و موبایل ایران باشد. درادامه، خلاصه ای از گفتگو های حمید کوچک زاده، مدیر ارتباطات سازمانی سیب اپ، داخل اختتامیه ی دوازدهمین جشنواره ی وب و موبایل ایران را می خوانید.

سیب اپ بوسیله عزیمت ارائه ی خدمات به کاربران و توسعه دهندگان ایرانی تو سال ۱۳۹۴ آغاز بوسیله حکم کرد. تو ابتدا، تمرکز روی تحقیق و توسعه در ساختار سیستم عامل اپل و نحوه ی ترویج بهتر برنامه ها بود؛ ولی از سال ۱۳۹۶ که اپل ایران را تحریم و برنامه های ایرانی را از اپ استور حذف کرد، فعالیت سیب اپ به ترانه ارائه ی خدمات به کسب و کارهای ایرانی شدید تر شد و دراین زمینه، توانست فناوری اشاعه خویشتن را بهبود بخشد و برنامه هایی عرضه کند که تاکنون حتی در بازارچه های نرم افزاری چینی و روسی ارائه نشده بود. بعد از بهبود فرایند انتشار، تمرکز به سمت برطرف کردن حاجت استارتاپ ها، کسب وکارها، بانک ها، مؤسسه های مالی و ارگان های دولتی سوق برملا کرد.

بعد از مشکلات پیش آمده در نشر برنامه ها در قالب اکانت های شرکتی اپل (اینترپرایز)، سیب اپ سیستم استوار داخل مقیاس وسیع (Scalable) را با نشانی سیب اپ پرو توسعه عدالت که به مدل ad-hoc شناخته می شود. فرایندهای این سیستم مدت ها پیش در سیب اپ در حال بررسی و ارتقا بود. پیاده سازی این سیستم درون اوایل سال ۱۳۹۸ تکمیل شد و در همان زمان، دردسترس یکسره کاربران راحتی گرفت.



سیب اپ، عزب اپ استور ایرانی است که در هیچ بازه ای از تاریخ، فعالیتش را متوقف نکرده است. برهان این فقره را می توان بوسیله دستور کار ریزی استراتژیک و شناخت ژرف و اصولی و برپایه ی تحقیق و توسعه نسبت داد. فدایی از مزیت های سیب اپ در زیر آورده شده است.پیاده سازی بستر ادهاک از صفر تا قرن

در سیب اپ به جای توسل بوسیله سیستم های آماده و ناکارآمد، تمامی سازوکارهای مربوط به مدیریت ادهاک از صفر توسعه داده شده اند. این کار با وجود تیرگی های بسیار، مزایای بسیاری بخاطر توسعه دهندگان و کاربران خواهد داشت. ازجمله ی این مزایا می توان به اسکیل پذیری جهیز از دید ابکی افزاری و نرم افزاری اشاره کرد.ادهاک سیب اپ؛ سریع و بهینه و کارآمد

سیب اپ پرو اگرچه تو روبرو درخت سرو ادهاکی ارائه می دهد، در باطن با وضع های R

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : توسعه ,کاربران ,دهندگان ,ایرانی ,سیستم ,ارائه ,توسعه دهندگان ,پیاده سازی ,موبایل ایران ,دوازدهمین جشنواره ,ترقی دهندگان
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

soalate20 * یار معلم * Sara فایل پرشین School.HamyarNovin نوشته هاي يک گيلک جی اس ام فقط بازي کامپيوتر و موبايل Michelle